22.11.2023 «Н.Смағұловатындағымектеп-лицейі» КММ-де 10-11 сыныпоқушыларыныңата-аналарыменкездесуөтті.
Тақырыбы: «Эмоционалды интеллект – табыстытұлғаныңнегізі».
Өзектілігі:Қазіргіпсихологтарэмоционалдықинтеллекттіадамныңмансаптағыжәнеөмірдегітабысыныңнегізгіфакторларыныңбіріретіндеқарастырады, сондықтан оны жастайынандамытуқажет. Зерттеулер «логикалық» интеллекттіңжоғарыдеңгейібаланыңтабысынанықтамайтынынрастады. Дамығанэмоционалды интеллект - жекеәл-ауқат пен табыстыңкілті. Сондықтан да бүгінгікүніата-ананыңалдындаэмоционалдыдамығантұлғанытәрбиелеуміндетітұр.
Мақсаты:эмоционалды интеллект ұғымыментаныстыру, ата-аналардыңназарынбалалардыңэмоционалдыинтеллектіндамытумәселесінеаудару.
Тапсырмалар:
– баланыңэмоционалдықинтеллектісіндамытуүшінбалаларменбірлескеніс-әрекеттүрлерітуралыата-аналардыңидеяларындамыту;
– балалардыңэмоционалдықинтеллектіндамытудыңмаңыздылығыментаныстыру
Жиынбасындаата-аналартақырыпбойыншаақпараттыңдады.
Келесікезектеата-аналарғаойындарұсынылды.
«Эмоцияларды тап» ойыны
Әр қатысушысөзтіркесі мен эмоцияжазылған карточканы алады, алата-аналар оны эмоциямен айтады. Қалғандарыбұлсөйлемдіқандайэмоцияменайтқанынболжауыкерек.
Ата-аналарғаэмоциялардытүсінужәнебейнелеуоңайболғанынталқылаңыз.
Ойын «Мен қалайсөйлеймін?»
Мақсаты: эмоциялардытануғаүйрету.
Бірсөзтіркесінәртүрліинтонациялармен (қуаныш, қайғы, ашу, таңдану, қорқыныш, тітіркену) айтуғатырысыңыз.
«Сөздіжалғастыр» ойыны
Мақсаты: өзсезімдерінбілдіруқабілеттеріндамыту.
Ата-аналарөздерініңқашанжәнеқандайжағдайдаекенінайтып, сөзтіркесінжалғастырады: «Мен қашан...», «Мен ашуланамын...», «Мен ренжігенде...», «Мен ренжісем...» қашан...», «Мен қайғырамын.» ,қашан ...», т.б.
Соңындаата-аналаржиналыстуралыөзпікірлеріменбөлісті.